Deel 1: Zonder purpose geen succes
Deel 2: De kritische consument
Deel 3: Succes met purpose
Deel 4: Purpose in je dna
Deel 5: Hype of nieuwe vorm
frank.news
Een serie over purpose marketing
Kan je het als bedrijf nog maken om geen purpose te hebben? Bedrijven zoals Tony's Chocolonely en De Vegetarische Slager zijn ontstaan vanuit een purpose. Maar voor andere bedrijven ligt het minder voor de hand. Moet je dan op zoek gaan naar een purpose en hoe vind je die dan?
Samen met de aardige mensen van frank.news maakten we een nieuwe videoserie. Deze keer geven 6 vakmensen antwoord op vragen over purpose marketing.
Met dank aan Jacqueline Bosselaar (Het PR Bureau), Markward van der Mieden (auteur Good business), Kees Klomp, (Purpose People Practice), Paul van Kuilenburg (Alfred International), Dorkas Koenen (Rabobank Groep), Niko Koffeman (De Vegetarische Slager).
Deel 1: 'Zonder purpose geen succes'
Deel 2: 'De kritische consument'
Deel 3: 'Succes met purpose'
Deel 4: 'Purpose in je dna'
Deel 5: 'Hype of nieuwe norm'