DATA DIRECTION

Van reclame naar content

Als mensen willen we elkaar bereiken, beïnvloeden, raken, informeren en binden. Dat is altijd zo geweest. Maar hoe we dat doen is afhankelijk van de periode waarin we leven en de mogelijkheden en technieken die er op dat moment zijn. Reclames en communicatie bestond vroeger alleen uit zenden. Het bedrijf Data Direction stapte 25 jaar geleden in de wereld van content. In die tijd is er veel veranderd.

Jubileumcadeau

Om het jubileum te vieren, wilde Data Direction het anders doen, geen cadeaus krijgen maar er een de wereld in sturen. Een film die laat zien welke ontwikkeling het gebruik van content heeft doorgemaakt en hoe het nu is. In deze documentaire brengen we de verschuiving in beeld van de ouderwetse reclame naar moderne content voor social media. Zes gedreven experts nemen je mee terug in de tijd en werpen een blik op de toekomst. Ze vertellen onder meer over de televisiereclames die vroeger massaal werden bekeken, de effecten van de opkomst van het internet en social media en wat zij nog verwachten.

Data Direction
Van reclame naar content

Ook interessant

NEVOBO

De diepte in

NS | Tijdreizen

Online serie

Stichting Twickel | Uit Aafkes Archief

Online serie